Věšák na ramínka

05.08.2017
Ukážu vám, jak si vyrobit hezký věšák na ramínka. Je to jednoduché.

Budete potřebovat: jednu dřevěnou tyčku o průměru 5mm a jednu o průměru 3mm, jednu plochou tyčku, pak tekuté lepidlo Herkules nebo tavnou pistoli, pilku a korálky. Na fotce jsou vidět i ceny tyček (8,-Kč a 10,-Kč), koupíte je v železářství nebo hobby marketu.

Z ploché tyčky odříznete dva kratší díly o délce asi 4cm, ty budou stát na zemi. Pak uříznete z tlustší tyčky dva kousky dlouhé tak, jak chcete mít vysoký stojan. Já mám 8cm. A nakonec uříznete z tenčí tyčky kratší díl, který bude sloužit přímo na zavěšení ramínek. Takže délka bude taková, jak široký chcete mít stojan, já mám cca 5cm.

A teď už stačí jen slepit jednotlivé díly. Nejdříve podložku ke stojně a to hned dvakrát. Mezi ně vlepte kratší a slabší tyčku. Jestli chcete mít nahoře korálek, tak přilepte i barevný korálek, zpestří stojánek.

Pokud nemáte doma tavnou pistoli, můžete lepit Herkulesem. Trvá sice dýl, než zaschne, ale zase po zaschnutí výborně drží.

Stojan je hotový. Můžete si ho třeba ještě dozdobit nebo přemalovat barvou, ale mně se líbí takhle přírodní jen s tím barevným korálkem nahoře.

Jak si vytvořit ramínko vám ukážu příště.

https://www.instagram.com/lps_rachelll/
Lps Rachel
Všechna práva vyhrazena 2017
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky