Koloušek

08.08.2017

Někdo  mu říka srnka a někdo jelínek... Já koloušek.

Můj koloušek stál 400,- Kč , ale té ceny nelituju, protože byl ručně malovaný a navíc z Anglie. Koupila jsem ho u paní Věry Dvořákové.

Koloušci

jsou také docela vzácní, ale ne tak jako lps dogy. Koloušci jsou docela drahý, ale někdy je můžete koupit klidě za třeba 80kč, jinak normální cena se pohybuje okolo 250kč. Já osobně mám LPS koloušky ráda a jde to vidět. Já mám 1 LPS kolouška a mám v plánu si udělat větší sbírku.

CENÍK

Dobrá cena

220 Kč

Špatná cena

350 Kč

Můj koloušek


400 Kč

https://www.instagram.com/lps_rachelll/
Lps Rachel
Všechna práva vyhrazena 2017
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky